Tots els Esdeveniments

Firart presenta aquesta exposició amb motiu del seu 30è aniversari, 30 anys de compromís amb l’art (1994-2024).

La mostra està formada per una col·lecció d’obres que utilitzen com a format el llibre, per transmetre idees, conceptes i emocions, que es pot visitar al claustró del Monestir del 15 de març al 28 d’abril de 2024.

Les obres ha estat creades pels artistes de Firart Adolf, Jordi Márquez, Roser Martí, Rafael Centelles, Maria Cadillo, Cristina Segura Espiell, Casteleiro, Montse Cabús, Carolina Camañes, Rosario Chincha Durán, Luis Miguel Baquero, Núria S. Lacambra, Pere Martí, Xavi Costa, Elena Carceller, Lluís Pérez, Eva Lafuente i Mercè Atienza.

L’acte d’inauguració tindrà lloc el dimecres 20 de març al claustró, a les 18h, i comptarà amb la col·laboració de l’Escola de Música Fusió.

El dia 20 d’abril es farà una visita guiada a les 11h del matí, a càrrec d’un membre de la Junta de Firart.

Organitza: Firart

Col·labora: Ajuntament de Sant Cugat, Museus de Sant Cugat

Comparteix això a qualsevol plataforma!