Tots els Esdeveniments

Un any més, el Museu posa en valor el patrimoni històric de Sant Cugat amb motiu del Dia Internacional dels Monuments i Llocs Històrics, que se celebra cada any el dia 18 d’abril arreu del món amb diferents tipus d’activitats com visites a monuments i llocs històrics, conferències, taules rodones…

L’objectiu del Museu és promoure la consciència sobre la diversitat del patrimoni cultural de la ciutat, la seva vulnerabilitat i els esforços necessaris per a la seva protecció i conservació.

ACTIVITATS

AUDIOGUIA INFANTIL DEL PATRIMONI DE SANT CUGAT

Amb motiu del Dia internacional dels Monuments i Llocs Històrics, al llarg de tota la tarda presentem el resultat del procés de creació d’una audioguia elaborada amb gran entusiasme i dedicació per part de l’alumnat de 2on de Primària de l’Escola Gerbert d’Orlhac, en el marc del projecte Sant Cugat Educa del Servei de Museus i Patrimoni, l’Ajuntament i el Centre de Recursos Pedagògics de Sant Cugat.

Us en podreu emportar un exemplar en paper per fer els vostres propis recorreguts a mida, quan vulgueu!

Divendres 19 d’abril de 16 a 19h al Museu del Monestir.

DESCOBRIM ELS SECRETS DEL MONESTIR

Vine a jugar en família tot descobrint els secrets més valuosos del Monestir. Amb motiu del Dia Internacional del Monuments i Llocs Històrics hem organitzat aquest joc de pistes adreçat a famílies amb infants a partir de 6 anys, per tot el recinte del Monestir.

Els infants menors de 14 anys hauran d’anar acompanyats d’una persona adulta.

Inscripcions al 936 759 951 i museu@santcugat.cat.

Dissabte 20 d’abril a les 11.30h, Museu del Monestir

II JORNADA CULTURA MEDIEVAL

La recepció de la cultura clàssica en època medieval.

Conferències

Inscripcions al 936 759 951 i museu@santcugat.cat.

Dijous 25 a les 16h, Museu del Monestir

Comparteix això a qualsevol plataforma!