
Visita comentada al Claustre a la llum de llànties i espelmes
Els avenços tecnològics han provocat la transformació dels espais durant la nit. En l’actualitat disposem de fanals que ens il·luminen el carrer, podem veure per on caminem o els edificis que tenim al nostre voltant. Durant l’edat mitjana era ben diferent, apreciar els detalls entre la foscor era ben difícil, s’havia d’aprendre a conviure en les tenebres.
Descobreix el Claustre del Monestir sota la llum d’espelmes per conèixer el procés d’il·luminació durant d’edat mitjana, la funció de la llum durant la nit i com es vivia la nit en espais sagrats com el monestir de Sant Cugat.
Aquesta activitat es realitza a les fosques amb la llum de llànties i espelmes, amb un petit tast de Vi de Piment.
MÉS INFORMACIÓ
2026: 12/06, 24/07, 11/09 i 24/09
- HORARI: 22 a 23:15 h
- DURADA: 75 min.
- ITINERARI: Museu del Monestir, claustre del Monestir.
- PREU: 9€ per persona.
- Aforament limitat
- Activitat adreçada al públic individual.
- Cal reservar plaça a museu@santcugat.cat i al 93 675 99 51
VOLS CONCERTAR AQUESTA VISITA PER A UN GRUP PRIVAT?
- CONTACTE: Ivan Altés, responsable de reserves per a grups.
- CORREU ELECTRÒNIC: educaciomuseu@santcugat.cat
- TELÈFON: 93 589 63 66 (de dilluns a divendres de 9 a 14h)
- PREU: 92€ per grup (màxim 30 persones per grup)
- Consultar preus i disponibilitat per ampliar l’itinerari amb la visita de l’església i/o el mirador de la torre de la muralla del Monestir.

