Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Exposició. "Dones: ficcions i realitats"

Del 22 de febrer al 18 de setembre, 10:30

Slam Poetry al Claustre

22 de maig a les 12h

"Guia'm pel Monestir"

Diumenge 22 de maig, 11:00

Club de lectura dinamitzat per Maria Cabrera, poeta

Dijous 26 de maig, 18:00
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Restaurem el monestir de Sant Cugat. Muralles

dilluns 7 de març

Sabies què sota terra trobem diferents materials que ens donen pistes dels usos que les muralles del monestir van tenir al llarg dels anys? T’ho expliquem!

A la memòria de Lluís Campins, director dels Museus de Sant Cugat

divendres 4 de març

Des dels Museus de Sant Cugat volem informar-vos que avui, dia 4 de març de 2022, ens ha deixat en Lluís Campins i Punter, als 56 anys d’edat. Era el director dels Museus de Sant Cugat des de la seva creació l’any 2003.

Restaurem el monestir de Sant Cugat. Canalització teulada

dilluns 28 de febrer

Actualment es porten a terme obres de restauració a les teulades, cimbori i les muralles.