Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Torre Negra, casa forta

Dissabte 4 de febrer, 10:30

Deixeu parlar els capitells..., ells ho saben tot!

Dissabte 4 de febrer, 12:00

Anys blaus: els inicis de la dictadura franquista a Sant Cugat

Diumenge 5 de febrer, 11:30

Torre Negra, casa forta

Diumenge 5 de febrer, 10:30
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Ja és Nadal al Museu!

divendres 16 de desembre de 2022

Arriba el Nadal i un any més els Museus de Sant Cugat obren les seves portes per oferir-vos un munt d’activitats, per a petits i grans, amb la missió de transmetre l’amor pel patrimoni i la història a totes les generacions.

Restaurem el capitell de l'Arnau Cadell

dilluns 12 de desembre de 2022

Restaurem el monestir de Sant Cugat. Capitell i inscripció d’Arnau Cadell Avui us volem explicar que ja s’ha començat la restauració del capitell de l’Arnau Cadell. Voleu saber-ne més? Continueu llegint!

Francesc Layret a Cal Tadeo

dimecres 2 de novembre de 2022

Sabies que el Francesc Layret va estar dues vegades a Cal Tadeo? T’ho expliquem!