Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista i ViLab

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Visita guiada a l'exposició 900 anys

Dissabte 26 de juny, 12:00

El joc de l'oca de Sant Cugat

Dissabte 26 de juny, 18:00

Estrena de l'APP COSTUMARI 2.0

Dissabte 26 de juny, 11:30

"Guia'm pel Monestir"

Diumenge 27 de juny, 11:00
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Dia mundial dels monuments i llocs històrics

dimarts 20 d'abril

Diumenge dia 18 d'abril varem celebrar el "Dia mundial dels monuments i llocs històrics" amb un itinerari ben especial: Patrimoni en temps de pandèmia. Una ruta pel Sant Cugat de la medicina, les malalties i les cures, que ens fa entendre que el passat i el present s'enllacen en el fil de la història.

Arriba el concurs d’INSTAGRAM ESCRIT als Museus de Sant Cugat!

dimarts 23 de març

Enguany formem part del 14è concurs de Microrelats de Cugat Mèdia amb una nova categoria, l’ INSTAGRAM ESCRIT, adreçada a joves de 12 a 18 anys.

Restauració de la muralla de llevant del Monestir de Sant Cugat

divendres 12 de març

L’alcaldessa, Mireia Ingla, ha recollit aquest matí, de mans de la vicepresidenta primera de la Diputació de Barcelona, Carmela Fortuny, el Projecte bàsic executiu de restauració de la muralla de llevant del Monestir de Sant Cugat.