Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista i ViLab

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Estrenem exposició virtual!

dissabte 15 de maig

Estrenem exposició virtual!

Dia Internacional dels Museus 2021

divendres 7 de maig

El cap de setmana del 14, 15 i 16 de març, als Museus de Sant Cugat, tenim un programa farcit d'activitats per petits i grans.

Conferènies a dúo "Sant Cugat, 900 anys +1. I ara què?"

dimecres 28 d'abril

Ahir ven començar el cicle de conferències a dúo "Sant Cugat, 900 anys +1. I ara què?", Vinculat a l'exposició temporal sobre els 900 anys del primer esment de la vila.