Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Exposició. "Dones: ficcions i realitats"

Del 22 de febrer al 18 de setembre, 10:30

Dissabtes familiars. "Costumari 2.0"

Dissabte 13 d'agost, 11:30

"Guia'm pel Monestir"

Diumenge 14 d'agost, 11:00

"Guia'm pel Monestir"

Diumenge 21 d'agost, 11:00
  • dl
  • dt
  • dc
  • dj
  • dv
  • ds
  • dg
Veure tot l'agenda
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Dones de Sant Cugat. Liberata Masoliver

dimecres 16 de març

En el marc de l’exposició Dones: ficcions i realitats, volem posar en relleu el protagonisme de les dones en la història de Sant Cugat. Avui parlem de Liberata Masoliver (Sabadell, 1911 – Terrassa, 2004) Novel·lista

Restaurem el monestir de Sant Cugat. Penell cimbori

dilluns 14 de març

Saps perquè és important el penell amb forma de gall que corona el cimbori de l’església del monestir? T’ho expliquem!

Dones de Sant Cugat. Leonor Viñerta

dimarts 8 de març