Un passeig pel Sant Cugat del vi

Un viatge per la història amb aquest itinerari per la ciutat que es centra en el moment àlgid de l’economia vinícola a la ciutat, un període molt intens al darrer terç del segle XIX.

MÉS INFORMACIÓ

DATA: DISSABTE 26/09 A LES 10:30 H

  • DURADA: 90 min.
  • ITINERARI: Itinerari que explora com el passat vitivinícola de Sant Cugat va impulsar la transformació urbana de la vila, amb especial atenció a la Febre d’Or (1860–1878), període de prosperitat pagesa i construcció del nou Eixample al voltant de la plaça Barcelona. La visita s’inicia amb un mapping al ViLab per contextualitzar, continua pel carrer Sort i la plaça Barcelona per observar l’evolució urbana i arquitectònica, i finalitza a la casa pagesa de Cal Quitèria, testimoni de la vida de la pagesia benestant.
  • PUNT D’INICI: Pendent de concretar.
  • PREU: Gratuït
  • Dins el programa «Passejar la història»
  • Aforament limitat
  • Activitat adreçada al públic individual.
  • Cal reservar plaça en aquest enllaç museu.santcugat.cat/agenda/passejar-la-historia-de-pobres-a-rics-2026

VOLS CONCERTAR AQUESTA VISITA PER A UN GRUP PRIVAT?

  • CONTACTE: Eva Jové, responsable de reserves per a grups.
  • CORREU ELECTRÒNIC: educaciomuseu@santcugat.cat
  • TELÈFON: 93 589 63 66 (de dilluns a divendres de 9 a 14h)
  • PREU: 76€ per grup (màxim 25 persones per grup)
  • DISPONIBILITAT: De dimarts a divendres de 16 a 21 h, dissabtes de 10 a 14 h i de 16 a 20 h. Diumenges i festius de 9 a 14 h