Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Exposició. "Francesc Layret. El fil roig del catalanisme"

Del 13 d'octubre de 2022 al 29 de gener de 2023, 10:30

Exposició. "Memòria en Blau"

Del 2 de novembre a l'11 de desembre, 10:30

Cicle de Conferències

Del 9 de novembre al 14 de desembre, 19:00

Memòries Col·lectives*Memòries Plurals

Dimecres 30 de novembre, 18:00
  • dl
  • dt
  • dc
  • dj
  • dv
  • ds
  • dg
Veure tot l'agenda
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Actualitat

Projecció de l’Adoració dels Reis d’Orient al timpà de l’església del Monestir de Sant Cugat

dijous 30 de desembre de 2021

Restitució de la pintura mural del timpà de l’església del monestir de Sant Cugat (segle XV, autor desconegut). Il·lustració de Roberta Bridda amb l’assessorament de Rosa Alcoy.

Homenatge a Arcadi Oliveres

dissabte 5 de juny de 2021

Divendres dia 4 de juny va tenir lloc al claustre del Monestir l'acte d'Homenatge a Arcadi Oliveres.

Reprenem el FEM UN MUSEU

dimecres 26 de maig de 2021

Comencem un dels nostres projectes més estimats: el FEM UN MUSEU! Després d'un any de pandèmia reprenem la XIII edició d'aquest projecte.