Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Portes obertes a la capella de Sant Domènec

Capella de Sant Domènec

Diumenge 2 d'octubre, 11:00

Oració, treball i poder. Visita de portes obertes al Museu del Monestir

Diumenge 2 d'octubre, 11:00

Dissabtes familiars. "Dibuix a la fresca a Torre Negra!"

Dissabte 8 d'octubre, 11:00

"Guia'm pel Monestir"

Diumenge 9 d'octubre, 11:00
  • dl
  • dt
  • dc
  • dj
  • dv
  • ds
  • dg
Veure tot l'agenda
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Restaurem el Monestir de Sant Cugat. La muralla de llevant

dilluns 24 de gener

Actualment es porten a terme obres de restauració a les teulades, cimbori i les muralles.

VIII Jornada sobre art romànic. "ARNAU CADELL: Arquitecte, escultor i mestre d'obres"

divendres 21 de gener

Aquest dissabte 22 de gener tindrà lloc al museu del Monestir, la VIII Jornada sobre art romànic organitzada pels Amigos del Románico, el grup de referència sobre art romànic de Catalunya-Andorra.

Projecció de l’Adoració dels Reis d’Orient al timpà de l’església del Monestir de Sant Cugat

dijous 30 de desembre de 2021

Restitució de la pintura mural del timpà de l’església del monestir de Sant Cugat (segle XV, autor desconegut). Il·lustració de Roberta Bridda amb l’assessorament de Rosa Alcoy.