Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Torre Negra, casa forta

Dissabte 4 de febrer, 10:30

Deixeu parlar els capitells..., ells ho saben tot!

Dissabte 4 de febrer, 12:00

Anys blaus: els inicis de la dictadura franquista a Sant Cugat

Diumenge 5 de febrer, 11:30

Torre Negra, casa forta

Diumenge 5 de febrer, 10:30
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Dones de Sant Cugat. Liberata Masoliver

dimecres 16 de març de 2022

En el marc de l’exposició Dones: ficcions i realitats, volem posar en relleu el protagonisme de les dones en la història de Sant Cugat. Avui parlem de Liberata Masoliver (Sabadell, 1911 – Terrassa, 2004) Novel·lista

Restaurem el monestir de Sant Cugat. Penell cimbori

dilluns 14 de març de 2022

Saps perquè és important el penell amb forma de gall que corona el cimbori de l’església del monestir? T’ho expliquem!

Dones de Sant Cugat. Leonor Viñerta

dimarts 8 de març de 2022