Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Tornen els Dissabtes familiars als Museus de Sant Cugat!

dissabte 12 de febrer

Cada segon dissabte de mes a les 11.30h, una nova aventura al museu de la teva ciutat

Restaurem el Monestir de Sant Cugat. Part superior del cimbori de l'església

dilluns 7 de febrer

Actualment es porten a terme obres de restauració a les teulades, cimbori i les muralles.

Restaurem el Monestir de Sant Cugat. Cobertes de la nau nord de l'església.

dilluns 31 de gener