Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Curs de cuines històriques - 4 sessions

Monestir de Sant Cugat

Dijous 29 de febrer, 17:15
  • dl
  • dt
  • dc
  • dj
  • dv
  • ds
  • dg
Veure tot l'agenda
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Aterra El Lumínic 2023

dissabte 3 de juny de 2023

Aquest cap de setmana ha estat el tret de sortida del Lumínic, el festival de fotografia del Vallès que es celebra a la nostra ciutat ja des de fa uns anys.

Passaport dels Museus

dimecres 10 de maig de 2023

Vine als Museus de la ciutat Entre el 13 i el 21 de maig visita els museus de la ciutat i entraràs en un sorteig de dues entrades al Teatre Auditori i un lot de publicacions d'exposicions d'Art i dels Quaderns Monogràfics d'Història de Sant Cugat.

Portes Obertes a la torre de la Muralla

dijous 6 d'abril de 2023

Els dissabtes i diumenges del mes d'abril, visita la torre sud de la muralla