Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista i ViLab

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Visita guiada a l'exposició 900 anys

Dissabte 26 de juny, 12:00

El joc de l'oca de Sant Cugat

Dissabte 26 de juny, 18:00

Estrena de l'APP COSTUMARI 2.0

Dissabte 26 de juny, 11:30

"Guia'm pel Monestir"

Diumenge 27 de juny, 11:00
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Ajuntaments Democràtics

dimecres 9 d'octubre de 2019

Ahir Jordi Casas, al cicle “Ajuntaments democràtics: ara fa 40 anys”, ens va situar al Sant Cugat de 1975-1979, entre la mort de Franco i les primeres eleccions municipals en democràcia. Va reivindicar la munió d’iniciatives que des de baix van pressionar pel canvi i a les persones que es van esforçar per aconseguir un país democràtic. Moltes gràcies per la teva conferència. Continuarem la setmana vinent amb Domènec Miquel, tractant el primer mandat democràtic (1979-1983) a la ciutat.

Programació de Tardor-Hivern 2019-2020 del Museu

dimarts 1 d'octubre de 2019