Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista i ViLab

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

Exposició. "Vila de Sant Cugat, 900 anys. Del 1120 al futur"

Del 5 de novembre de 2020 al 4 de juliol de 2021, 10:30

El Sant Cugat republicà (1931-1936)

Dissabte 17 d'abril, 12:00

Patrimoni en temps de pandèmia

Diumenge 18 d'abril, 12:00

"Guia'm pel Monestir"

Diumenge 18 d'abril, 11:10
  • dl
  • dt
  • dc
  • dj
  • dv
  • ds
  • dg
Veure tot l'agenda
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Arriba el concurs d’INSTAGRAM ESCRIT als Museus de Sant Cugat!

dimarts 23 de març

Enguany formem part del 14è concurs de Microrelats de Cugat Mèdia amb una nova categoria, l’ INSTAGRAM ESCRIT, adreçada a joves de 12 a 18 anys.

Restauració de la muralla de llevant del Monestir de Sant Cugat

divendres 12 de març

L’alcaldessa, Mireia Ingla, ha recollit aquest matí, de mans de la vicepresidenta primera de la Diputació de Barcelona, Carmela Fortuny, el Projecte bàsic executiu de restauració de la muralla de llevant del Monestir de Sant Cugat.

Reprenem les visites del GUIA'M!

dijous 11 de març

Aquest diumenge, dia 14 de març, reprenem la normalitat amb les visites del Projecte GUIA'M.