Donació de peces de l'antic Mesón de Sant Cugat al Museu

Divendres 25 de febrer

Els actuals promotors faran donació al Museu de Sant Cugat d’una mostra dels bancs i les taules típiques del bar abans de l’ampliació del local

L’Ajuntament de Sant Cugat i els nous promotors del Bar Mono, que s’implantarà al local de l’antic El Mesón, han acordat col·laborar en la preservació de la memòria d’aquest establiment. La col·laboració respon a l’objectiu de les regidories de Comerç i de Cultura, a través del servei de Patrimoni, de preservar els comerços emblemàtics de la ciutat. Per altra banda, els promotors han cedit a l’Ajuntament, concretament al Museu de Sant Cugat, una mostra dels bancs i taules que hi havia davant la barra del bar abans de l’ampliació del local, així com uns plafons ceràmics amb escenes sobre el procés d’elaboració del vi, i també un dels rètols interiors, de ferro, amb el nom del local. FOTO: Autor Mané Espinosa. Fons Arxiu Tomàs Grau. Premsa Local Sant Cugat. Arxiu Municipal Sant Cugat.

Cerca notícies