Sant Cugat torna a celebrar el Dia Internacional dels Museus amb activitats presencials

Dimarts 18 de maig

La iniciativa, que ha tingut lloc entre divendres i diumenge, ha comptat amb visites guiades, música i activitats infantils, entre altres.

Els Museus de Sant Cugat s'han sumat a la celebració del Dia Internacional dels Museus i han obert a la ciutadania el patrimoni museístic de la ciutat. La iniciativa ha tingut lloc entre divendres i aquest diumenge sota el lema 'Tornem als Museus. Tornem a imaginar'. La cita busca promoure la importància del patrimoni històric i cultural de la ciutat, així com la seva tradició vinícola. Enguany, les jornades han recuperat la presencialitat a les activitats, entre les quals han destacat les visites guiades a l'exposició: 'Vila de Sant Cugat, 900 anys. Del 1120 al futur' i al Celler Modernista, un concert i dansa amb la Companyia Minimíssima al Claustre del Monestir.

El programa d'activitats a Sant Cugat va donar el tret de sortida divendres, al Claustre del Monestir, amb la xerrada 'Vila i Monestir: unes relacions conflictives', a càrrec de l'historiador Jordi Casas. La iniciativa d'enguany també ha comptat amb una sessió de contes sobre llegendes de la ciutat i diverses visites guiades a exposicions instal·lades a Sant Cugat. A més, els Museus de Sant Cugat també s'han sumat a la Nit dels Museus i, aquest dissabte, els equipaments han obert portes fins a les 21 h.

Cerca notícies