Arriba el concurs d’INSTAGRAM ESCRIT als Museus de Sant Cugat!

Dimarts 23 de març

Enguany formem part del 14è concurs de Microrelats de Cugat Mèdia amb una nova categoria, l’ INSTAGRAM ESCRIT, adreçada a joves de 12 a 18 anys.

S’hi pot participar per lliure o bé inscrivint-se al taller de creació literària que es durà a terme el dissabte 17 d’abril, a càrrec del poeta Joan Deusa.

Torn de matí: 11.30h

Torn de tarda: 17 hores

Activitat gratuïta. Places limitades. Inscripcions a museu@santcugat.cat / 936759951

També hi pots participar per lliure, només has de tenir en compte les següents bases de la convocatòria:

- Hi podran participar les persones d'entre 12 a 18 anys

- Cal penjar una fotografia a Instagram feta al Claustre del Monestir amb un text creat a partir del que suggereixi la imatge

- El text ha de tenir una extensió màxima de 20 línies d'instagram

- Cal mencionar a @cugatmedia i @museu_sant_cugat

- Cal usar el hashtag #InstaClaustre

- La data límit per a penjar la imatge i el text és el 18 d'abril

Els monjos del monestir cercaven la seva inspiració al claustre. Inspira’t tu també, “instagrameja” i escriu. Estem esperant el teu talent!

Cerca notícies