Nadal als Museus

Dimarts 22 de desembre de 2020

Els museus continuem oberts i amb l’aforament al 50 %. Es poden visitar les exposicions temporals “Vila de Sant Cugat, 900 anys. Del 1120 al futur” i “Defensores, del cos-territori”, les exposicions permanents al Museu del Monestir i al Celler Modernista i els respectius espais monumentals. També obrirem la Capella de Sant Domènec el primer diumenge de gener.

Els horaris es mantenen segons habitual, excepte el tancament del Museu del Monestir els dies 2, 3, 4 i 5 de gener perquè acollim al claustre el campament reial de Ses Majestats d’Orient. Durant aquest dies es podrà accedir al claustre per visitar el campament (mitjançant cita prèvia) però no per visitar el monument ni les exposicions.

No hi ha activitat presencial, però al Youtube de l’Ajuntament de Sant Cugat, trobareu en línia els nostres recursos nadalencs: concert de Nadales d’ A Grup Vocal al claustre, taller infantil per elaborar titelles basades en animals dels capitells del claustre, i càpsules audiovisuals amb continguts sobre el Nadal al monestir i al món medieval

Cerca notícies