• Presentació de la Setmana de la Gent Gran 2016

19 de setembre 2016 Ciutadania

Música, teatre i gimnàstica per celebrar el Dia de la Gent Gran a Sant Cugat, del 26 al 30 de setembre

La Setmana de la Gent Gran vol crear un espai actiu i participatiu entre la gent gran però també aconseguir i facilitar trobades intergeneracionals.

Sant Cugat viurà un any més una setmana plena d’activitats dedicades a la gent gran en el marc del Dia Internacional de la Gent Gran, que se celebra l’1 d’octubre. Durant una setmana la ciutat s’omplirà d’activitats dirigides a aquest col·lectiu però també a tota la ciutadania.

La tinenta d’alcalde de Cicles de Vida, Progrés Social i Habitatge, Susanna Pellicer, ha destacat la importància d’aquestes commemoracions perquè “serveixen per ensenyar la feina que es fa durant tot l’any amb la gent gran a la resta de la ciutadania”, i ha remarcat “que el principal objectiu de la Setmana de la Gent Gran és aconseguir que la gent gran sigui activa i això és el que busquem des de tots els programes que es fan a Sant Cugat”.

Activitats programades, del 26 al 30 de setembre

Dimarts, 27 de setembre:
A les 17 h a la plaça d’Octavià. Taller de la bufanda de la iaia, a càrrec de l’entitat “Amics de la gent gran”.

Dimecres, 28 de setembre:
A les 18 h a la residencia publica Sant Cugat. Concert de corals  de gent gran Hi participen: Coral del casal de la Gent Gran St. Cugat, Coral esclat de Germanor, Coral de la Llar d’Avis de la Parròquia i Coral Tardor

Dijous, 29 de setembre:
A les 9.30 h al Pavelló Municipal. Classe de Gimnàstica a càrrec de l’equip de fisioterapeutes de CAVIS
A les 17.30 h a la Casa de Cultura. Tarda de teatre: “Xivarri al barri”, a càrrec de l’Associació de veïns del Monestir.

Divendres, 30 de setembre:
A les 11 h a la Llar d’avis de la Parròquia. Olimpíades entre residències (Sant Salvador, Pública St. Cugat, Llar d’avis Mira-Sol, Jardins de Valldoreix, Cugat natura, Amma, Orpea i Virgen de la Puerta)
A les 17.30 h, a  la plaça Octavià. Cloenda de la Setmana de la Gent Gran amb el show de la gent gran i berenar (hi participen Els Marxoxos, Casal de la gent gran de Sant Cugat i Casal de la gent gran de Mira-sol).

La Setmana de la Gent Gran arriba enguany a la seva 11a edició, i busca reconèixer aquest col·lectiu com a actiu, contributiu i participatiu a la ciutat. El progrés social forma part de la identitat de Sant Cugat. Per això la majoria de les activitats estan pensades per facilitar, ajudar i motivar trobades intergenarcionals entre els santcugatencs i les santcugatenques.