• Recepció a l'Ajuntament
  • Zona d'espera a l'OAC central

10 de març 2017 Atenció ciutadana

Més de 180.000 euros en subvencions a projectes de Cultura, Joventut, Educació, Esports, Medi Ambient i Polítiques Socials

El termini per a la presentació de sol·licituds, a les oficines d’Atenció Ciutadana municipals, finalitza el 29 de març.

L’Ajuntament ja ha obert el període de sol·licitud de subvencions per part d’entitats i associacions que desenvolupin projectes, activitats i serveis en els àmbits de les Polítiques Socials, la Cultura, la Joventut, els Esports, el Medi Ambient i l’Educació. Les sol·licituds es podran cursar fins al dimecres 29 de març a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (a la casa consistorial i als districtes). Podeu consultar les bases de la convocatòria a l’apartat Tràmits.

D’aquesta manera, l’Ajuntament vol donar resposta amb mesures de suport  financer a les demandes socials de les entitats sense ànim de lucre que, amb les seves activitats, fomenten la cohesió social, la solidaritat, l’educació i l’aproximació de la cultura i a la ciutadania en general. L’objectiu final és contribuir a la construcció d’una ciutat pensada per enfortir el benestar amb dinàmiques col·laboratives.

Distribuïdes per àmbits, les subvencions de concurrència pública sumen:

• 61.000 € per a Educació
  • 35.000€ per a les Polítiques Socials
  • 50.000 € per a la Cultura i Joventut
  • 19.000€ per a Medi Ambient
  • 16.000€ per a Esports

Totes les activitats subvencionades hauran de realitzar-se dins del terme municipal de Sant Cugat i hauran de tenir interès públic.