• L'alcaldessa ha presentat nova tarifa aparcament gratuït al Mercat Torre Blanca
  • Nova tarifa aparcament gratuït al Mercat Torre Blanca
  • Com aparcar gratuïtament a zona blava Mercat Torre Blanca
  • Mercat Torreblenca

13 de desembre 2016 Comerç

Els clients del Mercat Torre Blanca poden aparcar de franc a la zona blava mentre fan la compra

Amb aquesta iniciativa tots els mercats municipals s’equiparen a l’hora d’oferir dues hores d’aparcament gratuït.

A partir d’aquest dimarts els clients del Mercat Torre Blanca podran aparcar de franc mentre fan la seva compra. El servei d’aparcament gratuït funciona a la zona blava de davant del Mercat (aparcament en superfície) i té un límit de dues hores.

L’alcaldessa, Mercè Conesa, ha presentat aquest nou servei i ha remarcat que “tenim una política d’anar equiparant tots els mercats municipal i, atès que hi havia mercats que oferien als clients 2 hores d’aparcament gratuït, ara l’estem implantant també al Mercat de Torre Blanca”.

Conesa ha subratllat també que  aquesta mesura s’ha posat en marxa “amb diàleg i d’acord amb els paradistes”. La regidora de Comerç, Mayte Pérez, ha acompanyat l’alcaldessa en la visita al Mercat.

Funcionament del nou sistema d’aparcament gratuït

1. Els clients del Mercat Torre Blanca han de triar la tarifa 'mercat' als 3 parquímetres de la zona blava (aparcament de superfície al costat Mercat)
  2. S’ha de recollir el codi QR del parquímetre i validar-lo a les parades del mercat (1 compra de 10 € per parada = 30 minuts d’aparcament)
  3. L’aparcament gratuït és per a un màxim de 2 hores