• Els guardonats amb els Premis Ciutat de Sant Cugat 2016
  • L'alcaldessa lliura a Josep Canals el Premi extraordinari Ciutat de Sant Cugat
  • Intervenció de l'lacaldessa a la gala de lliurament dels Premis 2016
  • Actuació de l'Esbart i Pere Martínez a la gala de lliurament dels Premis 2016
  • Actuació de la coral del Conservatori a la gala de lliurament dels Premis 2016

07 de març 2017 Ciutat

Els Premis 2016 són per a Ateneu, Aula de So, Esplai Pica-Roca, Fons Social Sant Cugat-Valldoreix i alumnes del Thau

Josep Canals, Premi Extraordinari, i els centenaris Club de Golf, La Lira, La Unió i SantCu, els altres grans protagonistes a la gala de la 12a edició.

El Teatre-Auditori ha acollit aquest dilluns al vespre la gala de lliurament dels Premis Ciutat de Sant Cugat 2016. A més de l’anunciat Premi extraordinari per al galerista Josep Canals, han estat finalment guardonades entre les 14 candidatures finalistes Aula de So, l’Ateneu Santcugatenc, l’Esplai Pica-Roca, el Fons Social Sant Cugat-Valldoreix i un grup alumnes de l’escola Thau.

En el marc de la gala d’aquesta 12a edició dels Premis, també es va fer lliurament de la Medalla d’Honor de Sant Cugat a quatre entitats centenàries de la ciutat:  la Societat Coral La Lira, la Unió Santcugatenca, el Club de Golf Sant Cugat i el Club Sant Cugat Esport.

L’alcaldessa, Mercè Conesa, ha assenyalat en el decurs de la gala al Premi Extraordinari d’aquesta edició, Josep Canals, com “un motor de projecció, dins i fora de la ciutat” .

En la seva intervenció, l’alcaldessa ha destacat que “la cultura és també un pilar de l’estat del benestar, com ho són l’educació, la sanitat o serveis socials” . En aquesta línia ha afegit que “som capaços de generar la il·lusió i confiança per aixecar el cap i reivindicar-nos com a ciutat capdavantera”.

Finalment Conesa ha subratllat que “col·laborar i implicar-se són dos gran valors que han quedat impregnats ja en l’ADN de Sant Cugat” en referència a la tasca de les quatre entitats centenàries que han rebut la Medalla d’Honor de la Ciutat.

La gala, conduïda pels periodistes Jofre Llombart i Marina Romero, ha comptat amb les actuacions de l’Esbart Sant Cugat acompanyat del Pere Martínez Quartet, que han ofert alguns fragments de l’espectacle Tants records, i la coral del Conservatori municipal de Música de Sant Cugat.