Detall activitat

• Lloc: Teatre-Auditori Sant Cugat
  • Preu: 28
  • Organitza: Ajuntament de Sant Cugat

Gran concert simfònic amb dos grans convidats: Albert Guinovart i Jordi Piccorelli.
Albert Guinovart és el convidat d’honor d’aquest concert que presenta el seu doble vessant, com a compositor del musical Mar i Cel i com a pianista solista d’una obra mestra de Serguei Rakhmàninov. El Concert per a piano i orquestra, núm. 2, op. 18 es va estrenar amb el mateix compositor com a solista el 27 d’octubre de 1901, i li va conrear un sòlid reconeixement internacional. Un concert extraordinari dirigit per Jordi Piccorelli, director català de reconegut prestigi.

Fitxa artística: Orquestra Simfònica Sant Cugat. Director titular: Josep Ferré. Piano solista: Albert Guinovart. Director convidat: Jordi Piccorelli.
Durada: 1 hora i 45 minuts (amb intermedi).
Més informació i venda d'entrades: Teatre-Auditori
Activitat complementària: Parlem de... "Gran concert simfònic"

On