Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista i ViLab

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Les Mans al Cel

divendres 8 de novembre de 2019

Exposició Cuba 1989 a la UB

dilluns 4 de novembre de 2019

Ajuntaments Democràtics2

divendres 18 d'octubre de 2019

Aquesta setmana l’historiador Domènec Miquel ens va explicar el primer mandat democràtic local (1979-1983): el consistori no ho va tenir gens fàcil, sense experiència, sense coneixement del funcionament d’un ajuntament, amb confrontacions ideològiques entre els partits que formaven govern. Tot i així van iniciar aquesta aventura democràtica i van començar a ordenar la ciutat fora del llegat franquista. Dimarts vinent, 22 d’octubre a les 19 h, ens ho explicaran en directe alguns dels protagonistes. Tindrem a Josep Maria Àngel, Joan Aymerich i Maria Sansa, regidors i membres de llistes d’aquell primer ajuntament, en taula rodona al museu. Us esperem!