Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista i ViLab

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Exposicions actuals

El Modernisme i les flors. De la Natura a l'Arquitectura

Del 17 de desembre de 2019 al 22 de març de 2020, 20:00

Obres del Monestir de Sant Cugat del Vallès

Del 13 de gener al 16 de febrer, 19:00

Contem la Revolta

Dijous 30 de gener, 19:00
  • dl
  • dt
  • dc
  • dj
  • dv
  • ds
  • dg
Veure tot l'agenda
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Exposició Cuba 1989 a la UB

dilluns 4 de novembre de 2019

Ajuntaments Democràtics2

divendres 18 d'octubre de 2019

Aquesta setmana l’historiador Domènec Miquel ens va explicar el primer mandat democràtic local (1979-1983): el consistori no ho va tenir gens fàcil, sense experiència, sense coneixement del funcionament d’un ajuntament, amb confrontacions ideològiques entre els partits que formaven govern. Tot i així van iniciar aquesta aventura democràtica i van començar a ordenar la ciutat fora del llegat franquista. Dimarts vinent, 22 d’octubre a les 19 h, ens ho explicaran en directe alguns dels protagonistes. Tindrem a Josep Maria Àngel, Joan Aymerich i Maria Sansa, regidors i membres de llistes d’aquell primer ajuntament, en taula rodona al museu. Us esperem!

Ajuntaments Democràtics

dimecres 9 d'octubre de 2019

Ahir Jordi Casas, al cicle “Ajuntaments democràtics: ara fa 40 anys”, ens va situar al Sant Cugat de 1975-1979, entre la mort de Franco i les primeres eleccions municipals en democràcia. Va reivindicar la munió d’iniciatives que des de baix van pressionar pel canvi i a les persones que es van esforçar per aconseguir un país democràtic. Moltes gràcies per la teva conferència. Continuarem la setmana vinent amb Domènec Miquel, tractant el primer mandat democràtic (1979-1983) a la ciutat.