Museu del Monestir

El monestir, una joia del romànic, el gòtic i el renaixement, és la seu central i més emblemàtica del Museu de Sant Cugat.

Celler Modernista i ViLab

El Celler Modernista, obra de Cèsar Martinell, és la principal joia modernista de la ciutat, i la seva museïtzació proposa una descoberta del Sant Cugat del vi, quan la vinya era el principal conreu, i la base econòmica, de Sant Cugat. El ViLab és el centre d'interpretació del Sant Cugat del vi.

Altres espais

Mirades Exposició de tres espais

Museu del Monestir

Del 19 de novembre de 2019 al 9 de gener de 2020, 18:00

Visites al Monestir de Sant Cugat. El més poderós del comtat de Barcelona

Monestir de Sant Cugat

Dissabte 23 de novembre, 10:00

Visita Impro-claustre al Monestir

Monestir de Sant Cugat

Diumenge 24 de novembre, 12:00

VI VIU. Espai multisensorial per a famílies

ViLab

Diumenge 24 de novembre, 11:00
Museu obert

Els Museus de Sant Cugat vetllen per garantir l’accés universal a la cultura, constituint un espai de trobada per a la inclusió i la democratització de la cultura i l’art.

Serveis a les escoles

Consulta el nostre Programa de Serveis i Activitats Escolars

Ajuntaments Democràtics

dimecres 9 d'octubre

Ahir Jordi Casas, al cicle “Ajuntaments democràtics: ara fa 40 anys”, ens va situar al Sant Cugat de 1975-1979, entre la mort de Franco i les primeres eleccions municipals en democràcia. Va reivindicar la munió d’iniciatives que des de baix van pressionar pel canvi i a les persones que es van esforçar per aconseguir un país democràtic. Moltes gràcies per la teva conferència. Continuarem la setmana vinent amb Domènec Miquel, tractant el primer mandat democràtic (1979-1983) a la ciutat.

Programació de Tardor-Hivern 2019-2020 del Museu

dimarts 1 d'octubre