Els Museus de Sant Cugat participen en el grup motor Baròmetre Social dels Museus

Dimarts 3 de desembre de 2019

Els Museus de Sant Cugat participen en el grup motor del Baròmetre Social dels Museus, un estudi encarregat pel Servei de Museus de la Direcció General de Patrimoni Cultural, que vol investigar, sistematitzar i donar a conèixer el valor públic dels museus en l’àmbit social.L’objectiu és crear uns indicadors que permetin posar en valor aquest impacte social de l’acció dels museus, i identificar-ne casos de bones pràctiques. En aquet grup motor hi participen sis museus diferents per ubicació, dimensió i continguts (MNAC, Museu Marítim de Barcelona, MACBA, Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí, Museu Industrial del Ter i Museus de Sant Cugat), que es caracteritzen pel desenvolupament d’uns programes públics amb una voluntat manifesta d’incidència social.

Cerca notícies